onsdag 4 april 2012

Örebro

Idag skulle min vän Anne in på screening i Örebro, så jag följde med dit. Vi åkte med Enar, han hade också ärenden  i stan, så det passade ju bra! Vi började med att äta på den där bra pastarestaurangen som ligger mitt emot slottet.
Himla bra mat där!

Sen skjutsade Enar oss till sjukan, där gick det fort, så sen tog vi en promenad till centrum och affärerna där.



Vi passade på att ta lite påsk-kort =)  Eftersom min kvast länge varit inne för service, har jag beslutat att ta kycklingtaxin till Blåkulla i år!



Vissa försöker visst att flytta på sten! Ser liiite tufft ut det där!

Imorgon ska jag jobba på facket igen, det ser jag fram emot, det är alltid roligt!
Lägger mig tidigare än vanligt ikväll, är trött. Godnatt på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar