fredag 3 februari 2012

Frölunda

Det var en lång och innehållsrik dag igår, arbetstränade på facket, vilket kändes riktigt kul! Tog kraft till mig och gick över till palatset i ett ärende. Har dragit mig för att tillträda nämnda plats, då det gör ont i mig att komma in där igen, har ju varit där så många gånger hos Rune.
Men det kändes helt okey =) Nästa gång ska jag utmana mig riktigt och gå ner till itenheten och in i hans gamla rum. Tror att det är bra för mig att avdramatisera det hela och vill ju hälsa på gulliga Eva mfl där nere också.

Sen var jag till polisen och lämnade Runes gamla pumpluftgevär ifrån mig. Det var tydligen licens på den också så det var inget för oss att ha kvar.
Dessutom sa polisman 1 att det troligen var pajt. I vilket fall så var det bara skönt att bli av med problemet, det har hängt över mig som en mara. Fick ju nåt brev från der komissar` för länge sen om licenspliktiga vapen i hemmet. Har inte orkat att ta itu med det tidigare. Visste inte om det var flera vapen heller än det där luftgeväret och vart dem i så fall var.
Vi har ju värsta stora trånga förrådet borta vid poolstjärnan, det går knappt att komma in där och hade verkligen ingen lust eller ork nu att leta där.
Men nu är saken klar.

Sen på kvällen åkte vi, jag Erika och Sebastian och min kompis Daniel till kaffeburken på hockey!
Det var såå kul! Har inte varit på hockey på två år så nu var det verkligen dax!
Det blev en halvskaplig match men väldigt spännande och med ett bra resultat, sett med indianögon =)
Träffade Goa gubbar (och gummor) igen, det var jättekul att ses igen efter så lång tid. Nu måste vi planera in en Göteborgsresa inom en snar framtid, för jag vill gå på hockey på rätt plats!Jag längtar till Stage Door också+ att träffa mina syskon och deras familjer.


Infogar en gammal bild på mig, Erika och världens bästa nr 10, FREDDAN
Han är så j....a bra, speedkulan nr 1, med ett stort hjärta för VF


Hmm kan inte låta bli att lägga till denna bild. Saknar Ronnie Sundin i laget, vilken häftig back och vilken trevlig person och vilket Frölundahjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar