onsdag 8 februari 2012

Fullmatade dagar/bra

Natten som var dippade jag rejält i träsket kan jag säga, vilket kunde utläsas här i bloggen. Det verkar vara så det fungerar, lite upp och sen mycket ner, sen ner och ner och sen lite upp igen.
Tur att det varierar kan man tänka.

Hittade ett kort igår som jag funderar lite på; undrar om det såg ut så här när han dog?

                                          

                                                               
Idag var dagen fullmatad med diverse aktiviteter, lite gott och blandat kan man säga. Vaknade så sent som elva efter en lång och hård natt. Ältade t o m över wordfeud i natt - med en total främling, en tjej om ni nödvändigtvis vill veta ;)

Har varit till kuratorn idag, han tyckte det var bra att jag tvingar mig till att göra saker, fast jag ska bara ta lite i taget, annars kan det bli så att jag dippar neråt igen så där som inatt,
pga trötthet och utmattning. Känner mig verkligen trött och dränerad på energi,
blir förkyld känns det som, får nog ta en kur med esberitox.

Så var jag på KF:s "förbön" också, det är ett förmöte som koalitionen har inför kommunfullmäktige, idag var vi inte många själar där.

Så har vi tvättat bilen i Statoils håla och sist men inte minst; fixat biljetter till Frölunda-HV-matchen om nån vecka! Ser fram emot att komma ifrån ett tag och komma till Sveriges framsida igen =)
Träffa mina goa bröder och deras barn och Goa gubbar och gå på Stage Door och MATCH i Scandinavium, gött. Känner att jag måste göra roliga saker så jag får annat att tänka på. Har inte kunnat det förräns nu, första matchen jag såg sen han dog var den i Karlstad häromdan, har inte kunnat se mer än nån enstaka period på tv innan.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar