tisdag 17 januari 2012

Älskade barn!

Häromdagen fyllde min älskade son Emil 15 år! kan inte fatta hur fort tiden har gått, tyckte nyss han var en liten svarthårig baby som föddes till tonerna av "babylove" på radion =)


Nu fyllde han alltså moppe!
Jag tror att han var ganska nöjd med sin födelsedag, trots sorgen som vi har så hade vi trevligt ändå.
Firandet började redan kl 1.00 på natten, då jag sjöng och grattade honom med paket och ett litet kuvert. Sen grattade vi honom igen på morgonen med sång och fler paket. Vi bjöd hit mormor och morfar på middag. Porterstek  mums!



Senare kom även pappa Thord och grattade. Vi visade mina föräldrar singstar, det hade de aldrig sett tidigare. Pappa och jag duellerade i Abba!



Någon fattades dock =(
Men du finns ju med oss i alla fall...


Saknar dig alltid, i varje minut och i varje andetag och i varje steg jag tvingas ta utan dig


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar