måndag 30 januari 2012

nytt blod

Hej på eder! Idag gjorde jag arbetsträning på facket igen, vi var till Loka tillsammans med andra fackliga representanter och chefer för att tala samverkan.
Jag arbetstränar nu, det är bra för mig men idag var det tufft!
Jag var så trött och okoncentrerad, kunde inte tillföra något, det var frustrerande för mig. Annars brukar jag verkligen gilla sådana här dagar och brukar vara aktiv i grupparbetena och så, men inte nu..
Men jag sa som det var och folk förstår ju.

Fick en sån värmande och go kram av våran förvaltningschef Katarina =) Vilken go människa, tycker verkligen om de nya cheferna på kommunalkontoret. Det är jättebra att det kommer folk utifrån med friskaögon som SER!



Avslutar med denna underbara bild som jag tog för några år sen, det är Bo Smedh och hunden Molle, kortet taget vid Högsjön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar