fredag 27 januari 2012

yrimössan.nu

Jaha, så har jag börjat att arbetsträna nu då, det känns ganska bra. Börjar med facket, det känns lättast för mig att vara där nu i början. Inte lika många jag behöver möta där som på jobbet.

Jag var där några timmar i måndags och så nu idag då i kanske fyra timmar sammanlagt. Kul att träffa kollegorna igen, men ujujuj vad snurrig och disträ jag är!
Vi hade styrelsemöte och sen nomineringsmöte efter en timma. Göran bad mig att ta anteckningar, efter stor tvekan sa jag ja. Men jag skrev bara i början sen glömde jag bort att anteckna!
Fy 17 för att vara så här knäpp!

Häromdan var jag in på Björkhaga för att lämna ett sjukintyg. Jag kopierade det tvåsidiga intyget två gånger så jag hade alltså 6 papper att häfta ihop, men jag kunde knappt få ihop dem rätt! Stod i flera minuter innan jag fattade vilka som skulle sitta ihop med vilka!
Jag visste inte att sorg kunde få en att bli så här... Som tur är så säger kuratorn att detta är helt normalt!

Får verkligen hoppas att denna "tomibollengrej" går över snart så jag kan göra någon slags nytta på jobbet och på facket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar