tisdag 27 december 2011

Dygnsrytmrubbning

Idag sov Emil och jag till halv ett nånting! Vi var vakna till bortåt halv fem- fem inatt. Så här har vi vänt på dygnet rejält!
Måste försöka ändra på detta, fast nu ser jag att klockan har dragit iväg igen!
Idag har jag träffat Anne en stund, vi tänkte handla lite på klädaffärerna här, men tro inte att det var öppet här inte..

Sen åkte Emil och jag till våra underbara vänner i Persberg, vi var där till bortåt halv tolv, tolvtiden. Hade det trevligt tillsammans med dem, Tomas och jag talade andlighet och andevärlden, det är verkligen intressant- speciellt nu då för mig =(

Imorgon måste jag försöka få tag på sjukvården här i byn, för läkaren måste ju skriva sjukintyget. Sen ska Anne och jag försöka göra ett nytt försök på affärerna här. Skulle inte sitta fel med en långpromenad imorgon, har inte rört mig sen- sist!
Och det var ett tag sen. Men jag har dåligt med energi nu av naturliga skäl... Känner mig som handlingsförlamad.




Kan man inte bara få vakna upp ur denna mardröm? Önskar att snyggish Palmish var här <3


                                                          Älskar dig för evigt Rune

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar