lördag 10 december 2011

"klartecken"

Igår var jag och min kompis Eva till Tomas och Teija i Persberg, jag fick healing av Tomas och det var lugnande och skönt. Ända från början kände jag att Rune var med mig där inne.
Att vara hos vännerna i Persberg är alltid trevligt och de är helt underbara personer som ställer upp till 100%!
Att Tomas är ett duktigt medium som går i lära hos självaste Terry Evans är ju inte fel heller i dessa hemska dagar. Jag har fått mycket hjälp och stöd av Tomas nu.
Jag känner en stor tröst i min tro på livet efter detta och att jag känner att Rune är med mig.
Sen igår kväll så åkte jag och sonen Emil hem till mina föräldrar, pappa kom hem från lasarettet igår. Mina föräldrar har tagit detta med Runes död mycket hårt och det har förvärrat pappas lungfibros, han fick lunginflammation i samband med detta.
Vi satt i alla fall i köket hos dem och samtalade då plötsligt hall-lampan slocknade! Emil gick mot hallen för att kolla om kanske lampan "gått"- då tändes den igen! Pappa gick och kollade i hallen, men lampan var som den skulle, inga problems med den. Jag sa åt Emil att gå dit igen och kolla--> då slocknade lampan igen! Jävel vad Emil vart rädd, han sprang baklänges och satte sig på stolen!
Vi skrattade gott åt detta bus från Rune och det var nästan som att man skulle ha kunnat höra Runes skratt med!
Detta var ett otvetydigt tecken från Rune, det finns absolut ingen förklaring till detta. Lampknappen stod lika hela tiden.
Nu behöver jag inte längre känna att jag "tror" på andevärlden, nu vet jag! Detta var ju pricken över i, det har hänt så mycket "oförklarligt" ända sen den 4:e Nov.
Det är en skön tröst i detta helvetiska helvete.

1 kommentar:

  1. Jag läser en bok av Lena Ranehag just nu. "Levande bilder från andevärlden" Lena är ju som du säkert vet också med på "Det okända". Det är många underbara berättelser i den boken. Hon har kommit ut med en ny och jag ska läsa den också. "Universums plan - själens kreativa och andliga utveckling"
    Trist med din pappas lungfibros vi får hoppas att det rättar till sig igen. De är väl jätteoroliga för sin dotter kan jag tänka mig...

    Frid Kokospelle

    SvaraRadera