torsdag 22 december 2011

Healing

Tänkte bara att jag skulle berätta lite om kvällen här. Tomas hade ju bett mig att trumma ihop ett gäng som han kunde öva sin healingförmåga på. Vi vart sex stycken till slut; mina föräldrar, jag, min svägerska Kerstin och hennes dotter Anna och så min arbetskamrat Eva.
Jag hade ordnat källar-rummet för ändamålet. Alla fick gå ner en och en och sätta sig i den speciella stol Tomas hade med sig.

Det vi kände under healingen var; stark värme från Tomas händer, glädje (man började skratta rätt vad det var), sorg, stickande/killande känsla i händerna och elektrisk/sprakande känsla över nacken  mm -  Vissa kände mer andra mindre och lite olika saker.. Men visst var det häftigt!
Jag har nu fått healing eller healingmassage av Tomas ett flertal gånger sen Rune dog och nu först börjar jag känna saker. Har nog varit för blockerad tidigare. jag har tidigare inte trott så mycket på detta. Men jag minns faktiskt en gång för länge sen när jag separerade från mina barns far och jag mådde dåligt, att jag fick taktil + healing av min väninna Eva F.
Då vart det en brännhet känsla när hon höll handen över bröstkorgen och vid örat, det var jättevarmt!
Så nog finns det kraft i healingen!
Det är klart att när man hämtar kraft ifrån andevärlden så blir det bullar av! Och speciellt nu för mig när jag har min speciella ande som är med mig varje dag. Varje dag får jag tecken och bevis från honom,det är fantastiskt!
Ni får tro precis vad ni vill om detta, men jag vet ju att det är sant och inte inbillning. (så avbeställ tvångströjan)
Jag är glad att jag har den här tron och faktiskt alltid har haft det.. Det gör det ju lättare för oss nu.
Skillnaden är att nu är det inte en tro längre för mig- det är en vetskap!

2 kommentarer:

  1. Håller fullständigt med dig att man kan få hjälp av andevärden.Inte konstigare med ett liv efter döden än före. För själen måste ju komma från någonstans...eller hur? Hoppas att du får hjälp och jag och du vet att du klarar detta.Men..det tar sin tid...sänder ljusa tankar till dig.KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja just det, det är verkligen intressant detta ämne, jag har alltid haft den här tron. Det hjälper mig i denna svåra tid. Han finns med mig varje dag, det har hänt så många saker så jag kan ju inte tvivla längre.
    Men saknaden river sönder mig känns det som.
    Tack för att du är den du är, hoppas vi ses i klacken någon gång framöver. Har inte varit på en enda match på flera år. Nu har jag svårt att ens kunna se en match på tv, kan inte koncentrera mig. Men det kommer väl tillbaka hoppas jag.
    Var rädd om dig och ha en fortsatt bra jul och ett gott nytt år! Kram

    SvaraRadera