fredag 23 december 2011

julhandel mm

Hej!
Igår följde jag med Erika, Sebastian och Emil till Filipstad, vi julhandlade lite. Vi åt på en sopig restaurang, tror det var konsumrestaurangen, det var såå dåligt!!
Sen gick vi in på Tomas kläder- där Emil handlade en hel del kläder. Så har jag köpt en fin julklapp till min vän Anne =)
Hon har verkligen ställt upp, detta ska jag aldrig glömma Anne <3
Handlade julblommor åt mina föräldrar, brorsan, Anki och Sebbans föräldrar. Det är så kul att GE!
När vi kom hem åkte vi till Kerstin och Benny en sväng, jag och Emil. Det är alltid så mysigt att träffa dem, vi är verkligen på samma nivå. Kerstin och jag kände båda av Rune- exakt samtidigt också =)
Det händer så mycket nu.... Härligt tröstande saker.

Sen skulle vi klä granen, men tror ni inte att det som likt "vart är den andra strumpan"? -syndromet- nu var julbelysningen som var hel när vi tog ner den förra året, ja nu var den paj förstås! Jag ringde X Thord och han kom och lagade den åt oss, det var ju snällt av honom.

Mitt i natten klädde vi granen och den vart jättefin! Det är mysigt med julgran och jag vill aldrig vara utan gran, fast efter någon vecka är det ju alltid lika skönt att slänga ut den.

Nu idag ska vi iväg och tanka, ta ut pengar, handla det sista och åka till Laila med en blomma tänkte jag, sen ska jag åka hem till Benny och Kerstin en sväng..
Det gäller att döda tid.
Alla säger ju att det är tiden som helar... vete fasen om det stämmer, det är ju lika jävligt nu som i början, fast i en annan fas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar