söndag 25 december 2011

after x-mas and after life

Hej igen. Ja nu är vi hemma igen hos INGE. Vi var några timmar hos föräldrarna och spelade lite kort. Alla verkade ha det skapligt trevligt,jag med i små stunder, men bara på ytan. För egentligen sitter jag som i en egen värld, en bubbla av ensamhet och rastlöshet.
Jag tänker bara på Rune och saknar honom hela tiden, jag vet inte hur jag ska gå vidare.
Hur gör andra?
Hur orkade ni andra?
När vänder det?
När ska man finna livsglädjen igen?
Hur ska man få åtminstone lite glöd på ljuset?
Det känns tämligen hopplöst.
Vet verkligen inte hur jag ska kunna jobba igen, har ju fullt upp med att bara andas.

Önskar verkligen att jag kommit längre i min andliga utveckling... så det vore lättare med kontakten.. Hoppas att jag med hjälp av Tomas och kurser kan utveckla det hela, det är det som ger mig lite hopp i alla fall. Skulle vilja kunna så mycket mer om detta STORA ämne!

http://www.near-death.com/
                                              

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar